שחזור מידע מכונן קשיח – איך התהליך הזה עובד?

תוכן עיניינים

שחזור נתונים הוא תהליך של שחזור נתונים מכונן קשיח. זוהי מיומנות שאנשי מקצוע מתרגלים במשך שנים. במילים פשוטות, שחזור נתונים הוא תהליך של שחזור הנתונים שאבדו עקב כשל בחומרה או בתוכנה.

מאמר זה ייתן לך סקירה כללית של אופן הפעולה של שחזור נתונים, ויספק לך כמה טיפים כיצד לשחזר את הנתונים שלך למקרה שאיבדתם אותם.

שחזור נתונים הוא תהליך שעוזר לשחזר נתונים שאבדו או נמחקו. תהליך זה יכול להיות מושגת באמצעים פיזיים או באמצעות תוכנה.

כשזה מגיע לשחזור נתונים, אנשים רבים חושבים על התהליך הפיזי של שחזור נתונים מכונן קשיח. עם זאת, זהו רק חלק אחד מתהליך שחזור הנתונים הכולל. החלק השני הוא שחזור הנתונים למצבם המקורי ולוודא שהם לא ניזוקים בשום צורה.

השלב הראשון בתהליך זה יהיה הדמיה של הכונן הקשיח, כלומר לקחת העתק מדויק שלו ולשמור אותו במכשיר אחר כגון מקל זיכרון או שירות אחסון בענן. זה יאפשר גישה נוחה לקבצים האבודים כאשר תזדקק להם שוב מאוחר יותר מבלי שתצטרך לדאוג מפגיעה בכונן הקשיח המקורי שלך בכל דרך שהיא.

האם אפשר לשחזר כל דיסק קשיח תקול?

כשל בדיסק הקשיח הוא אחת הבעיות הנפוצות ביותר שמשתמש במחשב עלול להתמודד איתם. עם זאת, יש כמה דרכים לשחזר נתונים מדיסק קשיח פגום.

הצעד הראשון שיש לנקוט אם איבדת נתונים מהדיסק הקשיח שלך הוא לוודא שהכונן יכול להיות מזוהה על ידי המחשב שלך. אם לא, כדאי לנסות להשתמש בכונן חיצוני אחר או לחבר אותו באמצעות כבל USB.

אם ניסיתם את כל השיטות הללו ועדיין לא הצלחתם לשחזר את הנתונים שאבדו, אז כדאי לנסות להשתמש בתוכנת שחזור בשם Recuva אשר תוכננה במיוחד לשחזור מידע מדיסקים שאינם ניתנים לקריאה יותר.

האם שחזור כונן SSD הוא יותר מסובך מכונן רגיל?

עם כונן רגיל, ישנן דרכים רבות לשחזר נתונים. עם זאת, עם כונן SSD, זה יותר מסובך.

ישנן דרכים רבות לשחזר נתונים מכונן SSD. השיטות הנפוצות ביותר כוללות:

– שימוש בתוכנות כמו Recuva או Stellar Phoenix

– שימוש בכלי חומרה כמו Kroll Ontrack Data Recovery Toolkit

– שימוש בספק שירות כמו R2D2 Data Recovery

שחזור כונן SSD הוא לרוב מסובך יותר מאשר שחזור כונן קשיח רגיל. הסיבה לכך היא שכונני SSD בדרך כלל אינם מפורמטים באותה רמת אבטחה כמו כונן קשיח. ישנם שני סוגים של שחזור נתונים עבור SSD: שחזור קבצים ושחזור מחיצות.

שחזור קבצים: שחזור קבצים מ-SSD הוא הרבה יותר קל מאשר שחזור קבצים מדיסק קשיח. הדרך הנפוצה ביותר לעשות זאת היא באמצעות תוכנות כמו Recuva או Stellar Phoenix, שיכולות לסרוק ולשחזר קבצים שנמחקו במחשב שלך.

שחזור מחיצות: שחזור מחיצות ב-SSD יכול להיות קשה יותר בגלל העובדה שאין להן שום מערכת קבצים כמו שיש לדיסק קשיח, מה שמקשה על שחזור הנתונים מהן.

מאמרים דומים:
קידום עסקים בעיר נווה פריצקי

כדי לקדם את נווה פריצקי כיעד עסקי, עליה להתמקד ביצירת סביבה אטרקטיבית לעסקים ובקידום אירועים נוספים על מנת למשוך תיירים. נווה פריצקי צריכה לעבוד גם

פרסום עסקי בטיקטוק – האם זה משתלם?

עסקים משתמשים יותר ויותר ב-TikTok כדי לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם. הסיבה לכך היא שלפלטפורמה בסיס משתמשים גדול, מה שאומר שיש סיכוי גדול יותר להבחין