ההיסטוריה של המזרנים בישראל

תוכן עיניינים

בעשור האחרון נרשמה בישראל עלייה משמעותית במספר חנויות המזרונים. זאת בשל עליית הקניות באינטרנט ועלייה ביבוא מזרונים.

מזרנים קיימים כבר מאות שנים. הם היו עשויים מחומרים כמו שיער סוס, נוצות וקשיות. כיום מזרנים עשויים מסוגים שונים של חומרים כגון קצף זיכרון ולטקס.

ההיסטוריה של המזרונים בישראל מעניינת למדי. הכל התחיל בהמצאת המזרון הראשון על ידי אדם בשם ג'ורג' א. פוט בשנת 1881. הוא היה אמריקאי שהמציא סוג חדש של מצעים שעשוי מכותנה וצמר, והוא נקרא "מעיין הפטנטים של פוט". מיטה".

הוא הגה את ההמצאה שלו לאחר שגילה שאשתו סבלה מכאבי גב בזמן שישנה על המזרון הישן והקשה שלהם.

מתי יצאו לעולם מזרנים אורטופדים?

מזרנים אורטופדיים הם סוג של מזרן שנועד לספק תמיכה מרבית לעמוד השדרה, הצוואר והגב שלך. הם נועדו להפחית את הסיכון לפתח כאבי גב ומחלות קשורות אחרות.

הפעם הראשונה שבה נעשה שימוש במזרן אורטופדי הייתה בשנת 1881 על ידי ד"ר וויליאם ג' ורקהייזר שהשתמש בו על מטופליו עם הפרעות בעמוד השדרה.

מזרנים אורטופדיים הם הסוג היקר ביותר של מזרונים, אבל הם שווים את המחיר כי הם מציעים הרבה יתרונות.

המזרן האורטופדי הראשון נוצר בשנת 1881 על ידי ד"ר וויליאם א. ווילסון. המזרן נקרא "המושלם" והוא נוצר על מנת לשפר את איכות השינה לאנשים עם כאבי גב.

איך לבחור את המזרן המתאים עבורכם?

המיטה שאתה רוצה, אילו חומרים אתה מעדיף ועוד. לפניכם מדריך כיצד לבחור את המזרן המתאים לכם.

הדבר הראשון שאתה צריך לקבוע הוא איזה סוג מיטה אתה רוצה?

ישנם שלושה סוגים עיקריים של מיטות:

  1. קפיץ פנימי מסורתי
  2. קצף זיכרון
  3. קצף לטקס.

אם ההעדפה שלך היא קפיץ פנימי מסורתי, חפש מזרונים עם סלילים צמודים זה לזה ובעלי ספירת סלילים גבוהה. מזרני קצף זיכרון מציעים הקלה בלחץ על ידי התאמה לצורת הגוף שלך וגם מספקים אפקט קירור מסוים שכן קצף זיכרון מגיב לחום על ידי פיזור מהיר שלו.

מזרני קצף לטקס מציעים נוחות מכיוון שהם מתארים טוב יותר מחומרים אחרים ו

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מזרון.

מאמר זה יכסה את החשובים שבהם ויעזור לכם למצוא את המזרן הטוב ביותר עבורכם.

– סוגי המזרנים השונים הקיימים בשוק

– כיצד לבחור את המזרן המתאים לצרכים שלך

– ממה לשים לב בקניית מזרון

– החשיבות של שינה טובה וכיצד זה משפיע על הבריאות שלך

בחירת המזרון המתאים היא משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון, כמו תנוחת השינה שלך, המשקל שלך, האקלים באזור שלך וכמה אתה זז במהלך השינה.

למרבה המזל, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל. קודם כל, לישון על כמה שיותר מזרונים בחנות לפני שקונים אחד. ושנית, דברו עם אנשים שקנו מזרונים בעבר ושאלו אותם על החוויות שלהם.

מזרן לטקס או ויסקו?

מזרן ויסקו מורכב מקצף ויסקו. זהו סוג של קצף זיכרון שהוא הרבה יותר אלסטי מאשר סוגים אחרים של קצף זיכרון. זה אומר שהוא יעצב את הגוף ויתאר את נקודות הלחץ. מזרונים אלו הם בדרך כלל על הצד הרך יותר ואינם עמידים כמו מזרני לטקס.

מזרני לטקס עשויים מקצף לטקס טבעי. יש להם תחושה מוצקה יותר, אבל הם גם עמידים יותר ממזרני ויסקו. הלטקס הוא גם היפואלרגני, כך שזו אופציה מצוינת עבור אנשים הסובלים מאלרגיות או אסטמה מכיוון שהוא אינו גורם לתגובות כלשהן אצל אנשים אלה, כפי שחומרים אחרים עשויים לעשות.

מזרן לטקס עשוי מגומי טבעי, שהוא סוג של פוליוויניל כלוריד. קצף לטקס מספק מבנה תאים פתוח יותר מקצף ויסקו אלסטי, מה שאומר שהוא יכול לנשום טוב יותר ולפזר חום.

מזרני ויסקו אלסטיים עשויים מקצף פוליאוריטן ויסקו אלסטי (נקרא גם קצף זיכרון). לקצף זיכרון יש את היכולת להתאים את עצמו לצורת הגוף שלך ואז לאט לחזור לצורתו המקורית לאחר שאתה עומד.

מזרן לטקס הוא אופציה טובה עבור אנשים שאלרגיים לקרדית האבק. מזרני לטקס עשויים מקצף לטקס טבעי והם מספקים תמיכה טובה יותר מאשר מזרני קפיצים פנימיים מסורתיים.

מזרן קצף זיכרון ויסקו אלסטי הוא אופציה טובה עבור אנשים שרוצים לישון קריר יותר. הוא מספק יותר הקלת לחץ מאשר מזרנים מסורתיים והוא גם עמיד יותר.

איזה גודל מזרן לבחור?

גודל המזרון נקבע לפי גודל המיטה. הגדלים הסטנדרטיים ביותר הם תאומים, מלאים, מלכה ומלך.

המזרן צריך להיות לפחות 1 אינץ' ארוך יותר מגובה הישן כדי לאפשר תנוחת שינה נוחה. עומק המזרן צריך להיות לפחות 13 אינץ' כדי לספק יישור ותמיכה נכונה של עמוד השדרה למשקל הגוף של האדם.

העובי של מזרון עם ריפוד ישתנה בין 6-8 אינץ' בהתאם לצפיפות שלו, מה שעלול להקשות על הכניסה והיציאה מהמיטה.

אם אתם מחפשים מזרון, גודל המזרון הוא אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון. גודל המיטה שלך יכתיב איזה גודל אתה צריך.

ישנם שלושה גדלים עיקריים שאנו רואים במזרנים: טווין, מלא ומלכה. תאום רוחב 39 אינץ' על 75 אינץ' אורכו, עם גובה של 10 אינץ'. מלא הוא 54 אינץ' רוחב על 75 אינץ' אורך, עם גובה של 10 או 12 אינץ'. רוחבה של מלכה היא 60 או 62 אינץ' על 80 או 84 אינצ'ים וגובהה 10 או 12 אינץ'.

גודל המזרן נקבע לפי מספר הסנטימטרים בין ראש המיטה לראש המיטה.

הגודל הנפוץ ביותר הוא מזרון טווין, שמידותיו 39 אינץ' רוחב על 75 אינץ' אורך. זה אידיאלי עבור ילדים או אלה שפחות מ-5'5 אינץ'. מזרן מלא/כפול במידות 54 אינץ' רוחב על 75 אינץ' אורך והוא מעולה לזוגות. מזרן קווין בגודל 60 אינץ' רוחב על 80 אינץ' אורך ומכיל שני אנשים שגובהם מעל 5'5. ולבסוף, מזרן קינג סייז במידות 76 אינץ' רוחב על 80 אינץ' אורך ויכול להכיל עד שלושה אנשים.

מאמרים דומים:
קידום עסקים בעיר נווה פריצקי

כדי לקדם את נווה פריצקי כיעד עסקי, עליה להתמקד ביצירת סביבה אטרקטיבית לעסקים ובקידום אירועים נוספים על מנת למשוך תיירים. נווה פריצקי צריכה לעבוד גם

פרסום עסקי בטיקטוק – האם זה משתלם?

עסקים משתמשים יותר ויותר ב-TikTok כדי לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם. הסיבה לכך היא שלפלטפורמה בסיס משתמשים גדול, מה שאומר שיש סיכוי גדול יותר להבחין