איך לקנות בעליאקספרס עם כרטיס אשראי נטען?

תוכן עיניינים

אם אתה מחפש לקנות דברים ב- Aliexpress עם כרטיס אשראי טעון, יש לנו כמה טיפים בשבילך.

חשוב שתשתמש בדפדפן פרטי כדי להיכנס לחשבון Aliexpress שלך. עליך גם להשבית את כל חוסמי המודעות שעלולים להפריע לתהליך התשלום. אם אתה משתמש בדפדפן Chrome, מומלץ להשבית את התוסף של Chrome בשם "Adblock Plus" מכיוון שהוא יכול להפריע לתהליך התשלום של Aliexpress.

לבסוף, אם חשבונך אומת, אז בעת תשלום עבור הזמנה ב- Aliexpress, בחר באפשרות "שלם עם ויזה/מאסטרקארד" והזן את פרטי כרטיס האשראי שלך.

Aliexpress היא פלטפורמת קניות מקוונת שיש בה הכל מבגדים, גאדג'טים ואפילו אוכל. יש לו מבחר רחב של מוצרים עם מחירים תחרותיים. אתה תמצא את כל מה שאתה צריך ב- Aliexpress וקל מאוד לקנות עם כרטיס אשראי טעון.

1. היכנסו לאתר Aliexpress

2. הקלד את מה שאתה מחפש

3. מצא את המחיר הטוב ביותר בין המוכרים השונים

4. לחץ על המוצר והוסף אותו לעגלת הקניות שלך

5. בחר את שיטת המשלוח שלך

6. שלם עבור ההזמנה שלך עם כרטיס אשראי טעון

אנשים רבים מחפשים דרכים לקנות Aliexpress עם כרטיס אשראי טעון. יש כמה דרכים לעשות זאת, אבל הן יעבדו רק אם יש לך כרטיס אשראי שעמוס בכספים.

ישנן שתי דרכים שבהן אתה יכול לטעון את כרטיס האשראי שלך בכספים. הדרך הראשונה היא באמצעות מכשיר כספומט והשנייה היא באמצעות האפליקציה של הבנק שלך.

– אם אתה משתמש בכספומט, תצטרך להזין את מספר ה-PIN שלך ואת סכום הכסף שברצונך לטעון על הכרטיס שלך. לאחר מכן תוכל להשתמש בכרטיס זה בכל חנות או חנות מקוונת שבה מתקבלים כרטיסי חיוב כאמצעי תשלום.

– אם אתה משתמש באפליקציה של הבנק שלך, אז אפשר להעביר כסף מחשבון העובר ושב שלך לחשבון האשראי של כרטיס האשראי שלך. המשמעות היא שאם יש עיכוב בהעברת הכסף, זה לא ישפיע על כמה מהר ניתן לעבד את העסקה כי היא מתבצעת

שימוש בכרטיס נטען בעליאקספרס

Aliexpress הוא אתר קניות פופולרי עם מיליוני מוצרים זמינים.

הכרטיס בתשלום מראש של Aliexpress הוא דרך להימנע מהטרחה של תשלום עבור הרכישה שלך מראש. אתה יכול פשוט לטעון את הכרטיס שלך עם הסכום שאתה רוצה להוציא ואז להשתמש בו כאפשרות תשלום בקופה.

כרטיס נטען הוא כרטיס מראש שניתן להשתמש בו לביצוע רכישות ב- Aliexpress. זהו הפתרון המושלם למי שמתקשה לזכור את פרטי כרטיס האשראי שלו, או מעוניין לשמור על פרטי כרטיס האשראי שלו.

את הכרטיסים ניתן לקנות בכל אחת מהחנויות המקומיות של Aliexpress, וזמינים בערכים של $10, $25, $50 ו-$100. הכרטיסים תקפים לשנה מיום הרכישה, וניתן לבדוק את יתרתכם בכל עת באמצעות הקישור בגב הכרטיס.

אם אתה מחפש דרך להפוך את חווית הקנייה שלך ב-Aliexpress לנוחה יותר, עליך לשקול להשתמש בכרטיס תשלום מראש של Aliexpress.

כרטיס זה הוא דרך פשוטה ומאובטחת לשלם עבור הרכישות שלך באתר מבלי שתצטרך לדאוג מהטרחה של הזנת פרטי הכרטיס שלך בכל פעם.

זה גם מאוד נוח כי זה מאפשר לך לעשות קניות בלי שתצטרך לדאוג לסחוב איתך מזומנים או כרטיסים.

מאמרים דומים:
קידום עסקים בעיר נווה פריצקי

כדי לקדם את נווה פריצקי כיעד עסקי, עליה להתמקד ביצירת סביבה אטרקטיבית לעסקים ובקידום אירועים נוספים על מנת למשוך תיירים. נווה פריצקי צריכה לעבוד גם

פרסום עסקי בטיקטוק – האם זה משתלם?

עסקים משתמשים יותר ויותר ב-TikTok כדי לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם. הסיבה לכך היא שלפלטפורמה בסיס משתמשים גדול, מה שאומר שיש סיכוי גדול יותר להבחין